Tuesday 3 April 2012

FEELING !

Assalamualaikum .

hohohohoho~
dah lama tak update blog nie.
rindu pulak nak luahkan rasa perasaan aku nie.
hehehehe~
jangan marah.

oukey pagi nie aku cerita sedikit.
sedikit je. (jangan nak melebih-lebih pulak kang nie makan nya)
cite nie tentang perasaan aku terhadap orang yang aku sayang.
banyak orang yang aku sayang.



1. MAMA & AYAH :D
2. Adik-adik & Abang sulong aku (Muhammad Hafiz)
3. kawan-kawan sekolah.
4. makcik & pakcik.
5. sepupu  
6. orang kampung (Kuala Lumpur)
7. kawan-kawan Giatmara Segambut.
8. kawan-kawan sekerja (The Coffee Bean & Tea Leaf).
9. kawan-kawan baru (Politeknik Muadzam Shah)
10. ?????? (menjadi tanda tanya)

genap sudah 2 bulan aku tak balik kampung.
sememangnya aku rindu akan keluarga aku.
dalam 2 bulan itu banyak liku-liku yang aku harus harungi.
nak ke tak nak kene jugak aku tempuhi.

memanglah aku sekarang nie sudah sem 2.
so kene bekerja keras cikit demi keluarga.
harapan mama & ayah sangat la berharga bagi aku.
kalau sebut pasal C I N T A.
full stop. (malas nak ambil tahu)
belajar dulu oukey.

sekarang nie budak-budak UiTM sudah tamat pengajian .
mereka sedang bergembira kerana mereka dapat cuti 2 bulan.
Wah suka mereka.
terutama member sekolah & si kecik Muhammad Tsaqif.

MUHAMMAD TSAQIF BIN YUSOF :D

beb. tunggu aku nnty. lepas tu baru kita gila bersama oukey :D
baru je semalam.
aku rasa tak sedap badan.
maybe aku sakit kowt.
so pagi pukul 9 pagi aku pergi hospital dengan DIN & RADZIN (roomate aku)
sampai je Hospital Muadzam Shah.
pening kepala makin menjadi-jadi.
doktor cakap "kamu pergi rehat dekat UNIT KECEMASAN"
takut pown ada. 
gile apa masuk UNIT KECEMASAN.
aku call mama nak bertanya kan khabar.
aku bagi tau mama aku akan keadaan aku sekarang.
mama aku dah risau.
so aku kene kuat kan semangat untuk melawan penyakit nie,
ramai jugak member kelas tnya akan aku.
"Syafiq mane????"
soalan paling aku tak suka,
aku pown bagi tau "aku kat UNIT KECEMASAN nie . kenapa???"
member aku pown cuak la.
knpe la ngan member aku nie masok UNIT KECEMASAN nie.
dalam unit tu.
aku diberi ubat oleh doktor.
dalam sejam rehat mcm tu aku pown balik politeknik.

thank you so much HMS
sampai je politeknik.
tgh dok berjalan. 
aku terpandang la pompuan nie.
pompuan nie mmg aku suka bergurau ngan dye. 
tapi.
dye dah berpunya.
so takpe la.
just member je.
malas la nak tegur sangat.
sebab takde mood la.
sorry yeh awak :D
menuduh awak sombong.
saya mmg tak larat dah.
mmg kalo ade katil depan mata time tu mg sy rebah je badan sy.
hehehehe~

bilik aku dah la tingkat 3.
pehhh~ tinggi kowt.
redha je la
dah sampai je bilik aku pown tidor.
sebelum tu mama aku ade call aku.
aku ckp. "abang ngah dah oukey dah . jangan risau yeh"

sepi tanpa kata

p/s : perasaan sakit masih terasa. dari luaran hinggalah kedalaman. terutama hati.






No comments:

Post a Comment